niedziela, 30 sierpnia 2015

Back To School!

       Heeey!


     Jak widać skończył nam się weekend i zaczyna się powrót do szkoły. Znowu zacznie się ciężka nauka, mi i innym egzaminy, odrabianie zadań domowych, od czasu do czasu spóźnianie się do szkoły no i stres....
       Ale nie zapominajmy o tym, że szkoła jest tak okropna, dzięki rówieśnikom i przyjaciołom czujemy się lepiej. Beka na lekcjach, przerwach to jedyne co nas uszczęśliwia. No ale przejdźmy już do rzeczy... Back to school to jedna z najbardziej popularnych serii na blogach jak i filmikach na YT.
        Chcę wam pokazać z jakich przyborów będę korzystała i mały Outfit :)






                  Większość zeszytów zostały zakupione w Biedronce 




 






Piórnik został mi z tamtego roku



Ołówki, gumka i długopisy mam z firmy BIC



Teraz pora na Outfit!








Plecak mam od dwóch lat i zamówiłam go na Allegro 










A wy jesteście już przygotowani do szkoły? :)


Mój Instagram : https://instagram.com/grzania_j/
Mój Ask: http://ask.fm/Julka15Q
Mój Snapchat: julia_pln

6 komentarzy:

  1. Świetne zeszyty, nalepszy I <3 FOLK :)

    Zapraszam do mnie, serdecznie proponuje obserwacje mojego bloga :) http:teenzoom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ;)
    Jednak popracuj nad jakością zdjęć :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zeszyty i oczywiście genialny outfit!
    Obserwuję :*

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny plecak *-*
    Również obserwuję :)
    Pozdrawiam :**
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń